Translate

sobota, 2 marca 2013

Znalazłam to !

Siemka :]
Po 6 godzinach chodzenia po galerii nogi mi odpadają. Jestem zmęczona. Ale nareszcie znalazłam ten prezent !! :) Sb już nic nie kupiłam. Myślę, że pojadę za tydzień i coś dla sb znajdę.
Mam jeszcze pomysł, żeby zrobić babeczki ;D I zrobię, a jutro ten deser z galaretką co już pokazywałam. Deser z galeretką --->TU

Prezent dla P.
Co jest w środku pokażę wam po jej urodzinach, bo P. odwiedza mojego bloga ;p

A teraz muszę dokończyć sprzątanie pokoju i zabiorę się za babeczki xd

22 komentarze:

  1. o rany, chyba każdy miałby dosyć po 6 godzinach w centrum handlowym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mi zrobiłaś ochotę na te babeczki ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. A jaki smak babeczek? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa co jest w tym pudełeczku :) a swoją drogą mam ochotę na babeczki ♥ :)
    p.s. zapraszam na konkurs do wygrania bon na buty :)
    http://likemywholefashion.blogspot.com/2013/02/wygraj-bon-pieniezny-na-zakupy-wwwmergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać co kryje się w tym uroczym pudełku :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też robiłam dziś babeczki :D
    Ciekawy pakunek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny prezent.
    Nominowałam Cię do Liebster Award.

    Zapraszam unusual-my-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, czy ktoś takie ma, ale w internecie widnieje to jako nazwisko ;) Zawsze można sobie takie zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też dzisiaj sprzątałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie zapakowany prezent, czekam na ujawnienie zawartości ♥
    Smacznego! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja czeka m na moment "po urodzinach" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie zapakowany! Nie ma to jak bolące nogi spowodowane łazeniem po sklepach :D

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !