Translate

sobota, 2 marca 2013

Znalazłam to !

Siemka :]
Po 6 godzinach chodzenia po galerii nogi mi odpadają. Jestem zmęczona. Ale nareszcie znalazłam ten prezent !! :) Sb już nic nie kupiłam. Myślę, że pojadę za tydzień i coś dla sb znajdę.
Mam jeszcze pomysł, żeby zrobić babeczki ;D I zrobię, a jutro ten deser z galaretką co już pokazywałam. Deser z galeretką --->TU

Prezent dla P.
Co jest w środku pokażę wam po jej urodzinach, bo P. odwiedza mojego bloga ;p

A teraz muszę dokończyć sprzątanie pokoju i zabiorę się za babeczki xd

21 komentarzy:

  1. o rany, chyba każdy miałby dosyć po 6 godzinach w centrum handlowym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mi zrobiłaś ochotę na te babeczki ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa co jest w tym pudełeczku :) a swoją drogą mam ochotę na babeczki ♥ :)
    p.s. zapraszam na konkurs do wygrania bon na buty :)
    http://likemywholefashion.blogspot.com/2013/02/wygraj-bon-pieniezny-na-zakupy-wwwmergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać co kryje się w tym uroczym pudełku :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też robiłam dziś babeczki :D
    Ciekawy pakunek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny prezent.
    Nominowałam Cię do Liebster Award.

    Zapraszam unusual-my-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, czy ktoś takie ma, ale w internecie widnieje to jako nazwisko ;) Zawsze można sobie takie zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też dzisiaj sprzątałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie zapakowany prezent, czekam na ujawnienie zawartości ♥
    Smacznego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja czeka m na moment "po urodzinach" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm czekam na deserek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie zapakowany! Nie ma to jak bolące nogi spowodowane łazeniem po sklepach :D

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !