Translate

sobota, 9 marca 2013

Harlem Shake

Post planowany.
Uznałam, że jutro nie bd miała czasu dodać czego kolwiek, więc dodam jeszcze 3 zdjęcia z dnia kobiet i ten filmik, który miał być w poniedziałek, a pojawił się w piątek ;)
Od lewej :ja, Paula, Dominika, Klaudia. U góry Asia, u dołu Adrian ;D
Od lewej : Kuba, Paula, Dominika, ja ;)
Od lewej: Ania, Dominika, Paula, Weronika, Klaudia, Asia. Na górze ja, na dole Jasiek



Janek na tym filmiku najlepszy ! Janek to ten co tańczy na samym początku ;D
Wiem, wiem nasza szkoła to psychiatryk, ale fajna jest ;)

PS. : Właśnie pewnie może jesteśmy na spacerze, albo coś jemy, albo się śmiejemy ze wspomnień ;d Mam nadzieję, że P. spodoba się prezent :]
Jutro pokażę co skrywało pudełeczko :)
Miłego dnia.

14 komentarzy:

  1. fajny Harlem Shake :P
    jakie Ty masz piękne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia ! Pozdrawiam
    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah rzeczywiście Janek najlepszy ! :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fotki :D
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Janek jest the best! :D
    pudełeczkopudełeczkopudełeczko ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjecia i filmiki ;]
    zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha, teraz dużo osób robie Harlem Shake. ale fajnie wam to wyszło haha <3 + dzięki za otagowanie, ogarnę to jakoś w tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Wam to wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  9. haha rzeczywiście janek świetnie wypadł haha ;d fajne zdjecia! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. HARLEM SHAKE ♥ ubóstwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. hahaha, swietny ! u mnie w szkole by cos takieg nie przeszlo:(

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !