Translate

piątek, 29 marca 2013

Cudna pogoda !

Siemka ;>
W dzisiejszym dniu wiosna wygląda cudnownie ! Wieje wiatr, pada deszcz i sypie śnieg. Czy to nie jest pogoda idealna na wiosnę ?
Miałam iść na Drogę Krzyżową, ale z niecierpliwością wyczekuję 19.10 ! ♥♥♥♥♥
Trochę zaczęłam sprzątać i małe zmiany w pokoju zrobiłam ;) A gdy bd JUŻ ciepło będę miała malowanie i przemeblowanie ;D
Jak na złość, w Wigilie śniegu nie było ani grama, a na Wielkanoc bd, może na sankach jeszcze sb pojeżdżę, w wiosnę ? Ta pogoda mnie już denerwuje. Idź zimo !
Lecę dokończyć moje porządki ;)
Trzymajcie się ;*


14 komentarzy:

  1. pogoda chyba sobie daty pomyliła ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak , ta pogoda już wykańcza ; /
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też taka pogoda ;/ aj beznadziejaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, mnie też już wkurza ta zima :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda u mnie dzisiaj, była dosyć ładna. Nie ma u mnie śniegu przynajmniej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już mam dość tej pogody. świetny blog ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chcę już ciepło <3
    Masz może photobloga? Bo mam wrażenie, że nawet komentowałam Twoje zdjęcie :) (odp. u mnie na blogu)

    OdpowiedzUsuń
  8. fakt, pogoda okropna..
    ps. moze obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. okropna jest ta pogoda! ja już chcę wiosnę, noooooooo :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ta pogoda mnie dobija... ;x

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !