Translate

poniedziałek, 18 marca 2013

WHY ME !

Siemka ;)
Do kalendarzowej wiosny 3 dni, a na wiosnę jakoś się nie zanosi, niestety ;/ Może kulig zrobimy w na wiosnę ? ;p
Jutro w szkole nie wytrzymam, bo mamy 2 lekcje chemii ^,^' Ta druga w zastępstwie za informatykę. WHY ME !
Żeby się uspokoić idę coś zjeść ;) Może popcorn ? Tak, popcorn będzie git ;d Potem odrobię lekcje i bd siedziała od godziny 16.00-19.00 przed tv oglądając moje ulubione filmy/ seriale ;)
Macie kilka dzisiejszych kamerkowych
Trzymajcie się cieplutko ;*

29 komentarzy:

  1. Dobrą masz jakość jak na kamerkę internetową:) Masz ładne długie włosy, mogłabym się dowiedzieć jak je zapuszczasz aby były takie piękne?
    >Obserwuję<>Jeśli chcesz to wpadnij do mnie na konkurs<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nic specjalnego z nimi nie robię :) Jak mi się chce to używam odżywki. Nie suszę ich suszarką i nie prostuję ich codziennie, jak już to naprawdę bardzo, bardzo rzadko. Jak końcówki są już rozdwojone to je podcinam. I to tyle ;) Tak jak mówiłam nic specjalnego.

      Usuń
  2. ja na cale szczęście mam zawsze jedna chemie! Pogoda jest okropna. W związku z pierwszym dniem wiosny miała byc organizowana parada, ale z ta aura trzeba go przełożyć :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś lubiłam chemie:P i matematyke też :P ale rozumiem, że większość ludzi nie przepada za tymi przedmiotami :P

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne fotki :*
    http://chomik69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jedną chemie w tygodniu :D zjadłabym popcorn... :C
    Masz dobrą kamerkę D:

    OdpowiedzUsuń
  6. łaał, jak na kamerkowe zdjęcia to mają świetną jakość! :)
    dasz radę.. xD
    zapraszam do nas na nowy post ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. masz bardzo ładne włosy! ;)))
    zapraszam do siebie ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. masz bardzo ładne włosy ;)!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna basebolówka ;)) Mam bardzo podobną!
    Śliczne włosy<3

    OdpowiedzUsuń
  10. ZGADZAM SIĘ Z KOMENTARZEM U GÓRY ;) WOGÓLE NIE WYGLĄDAJĄ JAK KAMERKOWE ; )
    ZAPRASZAM DO MNIE ZA KAŻDY KOMENTARZ I OBSERWACJĘ SIĘ ODWDZIĘCZAM . POZDRAWIAM , BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja cały czas żyję nadzieją, że śnieg niebawem zniknie :)
    fajne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajniutka bejsbolówka. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. haha, dokladnie na wiosne sie nie zanosci :( u mnie wlasnie stopial anieg i zaczal padac sobie znowu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobną bejsbolówkę :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie cierpię chemii. -.-Powodzenia! ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Kamerka? ._. Jaka jakość *.*


    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tak mam przed każdym poniedziałek bo mam 2 matematyki -,-

    OdpowiedzUsuń
  18. jesteś śliczna! oj dwie chemie to faktycznie wyczyn ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Zleci szybko. Why You? Because not me ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjęcia ! :) i bardzo fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja informatyki nie mam od roku, całe szczęście :) a śnieg faktycznie, odejść nie chce

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładną mamy zimę tej wiosny... :-)

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !