Translate

czwartek, 28 marca 2013

Galeria

Hejka ;)
Przed 10.00 pojechałam z O., do galerii. Nie kupiłam sb wiele, tylko bluzkę i płytę. Ale prócz tego dostałam coś na prawdę świetnego- ogromny plakat Justina ♥. A było to tak, że O., robiłam zdjęcie przy jednym z Justin'ów w Deichmann'ie i podeszła do nas jakaś pani i powiedziała, że rozdają plakaty z JB i jak chcemy to nam da. My oczywiście zadowolone zgodziłyśmy się i poszłyśmy za tą panią. Potem jeszcze O., zrobiła mi zdjęcie przy Justinie ♥.
Bluzka- House ( 39.99 ) / Płyta- Media Markt ( 19.99 )
W  Deichmann'ie
I znowu w moim świecie pełno Justina. Jest go jeszcze więcej niż przedtem :) Ale ja się z tego cieszę, Justin poprawia mi humor ♥
Do jutra ;*

15 komentarzy:

  1. ładną koronkę ma ta bluzka :) ale tania płyta ;o
    śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzeczka wygląda na fajną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi bardzo podoba się ten kolor bluzeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę płyty:-)


    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bloga masz :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja słucham zupełnie innego gatunku muzyki trzeba przyznać! :)) ale fajne zdjęcia i fajnie, że dostalyscie taki plakat :))

    + zapraszam do mnie na konkurs! do wygrania zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo pozytywne zdjęcia ;d no i świetny prezent dla fanki! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. widzialam dzis ten plakat :D:)

    OdpowiedzUsuń
  9. haha, fajnie, że dostałaś plakat;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna bluzka.

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !