Translate

czwartek, 21 marca 2013

Lenistwo

Hej ;)
Pod ostatnim postem wielu z was pisało, że idzie na wagary. Ja miałam iść do szkoły tylko dlatego, żeby poprawić sprawdzian. Ale dziś rano trochę źle się czułam więc zostałam w domu. Jak mnie nie bd chciała poprawić, bo powie, że byłam na wagarach, to trudno, zostanie ta ocena jaka była ;p W domu przynajmniej sb poleniuchowałam ;D
Sądziłam, że w klasie bd 5, 6 osób, a było 8. Ciekawe kto ? ;d
Moje leniuchowanie, czyli prawie cały dzień w łóżku pod kocem z laptopem na kolanach ;)
A wy co dziś robiliście ? ;>

29 komentarzy:

  1. ja dziś miałam wolne :D
    świetny blog i notka :3
    ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;)
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    Pozdrawiam,Ania ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dzisiaj w szkole :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłam normalnie w szkole tylko że był np. mecz koszykówki nauczyciele vs.uczniowie...Było śmiesznie...I różne tam zajęcia plastyczne itp. Jak ja bym chciała mieć laptopa:3 Na szczęście rodzice niedługo kupują, ale będę pożyczać bo jest jeszcze komputer a tablet i smartfon mi nie wystarcza:)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłam grzecznie w szkole całe, nie do zniesienia 7 godzin lekcyjnych.. U nas było 19 osób, tylko 4 nie było :o

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie było 11 osób :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dziś sporo spraw załatwiłam, widziałam sie z babcią, do szkoły już dawno nie chodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałam iść na wagary , ale w tą pogodę nawet nie ma gdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze sama mozesz sie uczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w szkooole ! Mam podobny koc do twojego tylko że różowy !! JEST TAKI MILUUTKI !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też leniuchowałam :)

    Zapraszam do mnie
    bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zdrowiej szybko! ja niestety musiałam dzisiaj iść do szkoły ;<
    obserwuję również :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowiej, że :)
    + Obserwuję (jakbyś mogła to się odwdzięcz proszęę, no chyba że nie to trudno.. :( )

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już tak sobie leniuchuję drugi tydzień. Śliczna jesteś!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również leniuchowałam, zdrowiej! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie leniuchowanie:D

    OdpowiedzUsuń
  16. przynajmniej wyciągnęłam jakąś naukę z tego czasu ;) w szkole byłam i w sumie to byli wszyscy, klasa maturalna - dyrektor zrobiłby dym, bo "mamy się uczyć"...

    OdpowiedzUsuń
  17. ja gniłam w szkole, ale i tak nie było żadnych lekcji *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. chcialabym sie cofnac do lat szkolnych zeby isc na wagary z grupa:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wracaj do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie razem ze mną było 8 osób. Ale był pokaz talentów więc wcale nie żałuje że poszłam. Była nawet nie zła zabawa.

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !