Translate

niedziela, 24 marca 2013

W tym samym kraju !!

Hej ;*
Dziś jestem wniebowzięta ! ;D Justin już jest w Polsce <3 Boże, jesteśmy w tym samym kraju i dzieli nas tylko ponad 400 km, a nie 1312342421 km ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Od rana ogl wiadomości, siedzę na fb i tt :) Muszę ogl dziś Teleekspres. Nauka angielskiego wzywa, a ja nie ruszam się od laptopa ;d Czuwam ;D
Wstałam przed 7:00, bo na 7:30 pojechałam z tatą do kościoła. Było strasznie zimno, aż woda święcona zamarzła ;o No i nic więcej nie robiłam, prócz biegania z góry ba dół. Góra- laptop, dół- tv. Wiadomo co robiłam, szukałam czegoś o Justinie ♥
Do jutra ;*

17 komentarzy:

  1. Hehhe to fajny dzień ; )
    zapraszam : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie . Ja bym chciała być na jego koncercie . : ) Mimo , że za nim nie przepadam . ; )
    klaud997@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. hah.. przynajmniej pobiegałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe widać, że jesteś jego gorliwą fanką:)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, jesteś aż tak wielką fanką - nie wiedziałam, że tak bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się jaram Justinem! :)
    Obserwuję :). Mogę liczyć na to samo z Twojej strony? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahha wszędzie justin ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez się ciesz ze Justin jest w Polsce! ale mimo wszystko zamiast isc na jego koncert będę plakala nad biologia..
    Obserwuję i liczę na to samo z Twojej strony!♥

    OdpowiedzUsuń
  9. no tak, koncert Justina narobił dużo szumu ostatnio ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. zycze Ci abys sie kiedys z nim spotkała;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się jaram że Bieber w Polsce !! ^^
    Miałam na Niego pojechać , ale biletów nie było , i pomyśleć że to dziś. *.*
    Marzeniaa... ; D
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezłe bieganie :D
    ah ten warkoczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nawet nie wiedziałam, że jest w Polsce :D

    OdpowiedzUsuń
  14. heh no tak jest. dziwie sie, ze nie pokazal sie dziewczynom przed hotelem, przeciez tam bylo ich gora 40 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ich ponad 100 i tam nie było samych dziewczyn, nawet był chłopak, który jest jego fanem ;)

      Usuń
  15. Ale masz piękne grube włosy <3 Ślicznie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !