Translate

sobota, 30 marca 2013

Króliczki

Hej ;)
Miałam dzisiaj nic nie pisać, ale postanowiłam, że jednak coś napiszę ;d
O 9.00 byłam z mamą i O., w kościele z koszyczkiem. A teraz muszę odkurzyć cały dom i pewnie jeszcze pomóc mamie w kuchni. Chyba wszyscy dziś bd gotować, piec i sprzątać ;p
Coś z internetu :
Słodkie :)
No to czas na życzenia ;)
Życzę Wam miłych, wesołych i SŁONECZNYCH świąt Wielkanocnych. Mokrego śmingusa dyngusa, albo raczej śnieżnego i wspaniałego czasu spędzonego z rodziną.
Jutro nie napiszę, bo jak na każde święta wszyscy zbieramy się u babci, więc nie bd miała czasu. Tak więc do poniedziałku ;*

26 komentarzy:

  1. Kochana - Wesołych Świąt! :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  2. wesołych ! ;3



    Zapraszam do komentowania :
    http://zycie-na100latki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie króliczki! *-*
    Wesołych i pogodnych Świąt Wielkanocnych! <3

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. *_* ale słitaśnie te króliczki!
    Wesołych kochana! ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt życzy Ewa - World-Fashion-Style EVE ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam królika , ale w klatce. : D POZDRAWIAM ! : *

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołego Jajka !! ; D
    Obserwuję ! : )

    OdpowiedzUsuń
  8. ta ja kocham wielkanoc!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych świąt Tobie również życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już sprzątanie mam za sobą, Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również wesołych świąt . :)
    I udanego Dyngusa :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych Świąt:)

    Fajny blog,dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś dyngus to katastrofa ;C

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !