Translate

piątek, 15 marca 2013

Robota na dziś

Siemka ;)
Przepraszam, że nie napisałam wczoraj. Wiem, że notki miały być codziennie, ale wczoraj jakoś ani nie miałam czasu, ani ochoty wchodzić i coś napisać. Ale nic się przecież nie stało, jak raz na jakiś czas nie napiszę to nic. Ale ten jakiś czas będzie bardzo rzadko ;)
Co dziś u mnie ? Mam wolne z czego się bardzo cieszę. Wprawdzie długo nie pospałam, ale dłużej niż zwykle. A wolne dlatego, że dziś na 12.00 są rekolekcje. Ja na nie nie idę, nawet nie mam zamiaru ruszać się z domu w taką pogodę. Śniegu nawiało po kolana i od czasu do czasu ten śnieg tak wiruje jakby była jakaś burza śnieżna. Ciągle wieje. Spożytkuję ten dzień na posprzątanie pokoju i poukładaniu bużuterii, która jest w nieładzie. Jeszcze muszę dziś skończyć odwiedzić wasze blogi i odwdzięczyć się za komentarze, bo mam kilka postów z komentarzami do tyłu ;d Czyli trochę tej roboty na dziś mam ;p
Do jutra ;*

42 komentarze:

  1. Ja ogólnie jestem w domu bo chora : (
    Świetne zdjęcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też pogoda typowo syberyjska :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie również zrobiłam wolne ;D
    Śliczne zdjęcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jest wręcz przeciwnie - słoneczko, śnieg topnieje, ptaki śpiewają.. :) to się nazywa "mieć szczęście", haha :) miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w domu bo chora i nudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego dnia!:) u mnie na szczęście się już wszystko topi:P

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dzisiaj wolne mam do wieczora, wtedy niestety musze udać się na uczelnię :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze troszkę i będzie słońce ;) Może pochwalisz się swoją biżuterią? ;>
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze troszkę i będzie słoneczko ;)))
    Może pochwalisz się swoją biżuterią?
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Już miałam nadzieję, że zima odeszła a tu śnieg sypie. -.-

    OdpowiedzUsuń
  11. ja przez tą pogodę też tracę ochotę na cokolwiek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. trudno jest pisać notki codziennie ;) i żeby jeszcze mieć czas na komentowanie blogów ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wyszłaś ; )
    Zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Obserwuję ; *

    OdpowiedzUsuń
  14. Też czasem próbowałam dodawać posty codziennie, ale to dość trudne. :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Oby chęci wróciły i nigdy Cię nie opuszczały ;dd

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie umiem wyrobić w sobie tej systematyczności dodawania postów dzień w dzień . Zresztą i tak mam bloga z kumpelami, wiec dajemy jakoś radę . :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ten śnieg ;x najchętniej bym została w domku tak jak ty :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja u siebie w biżuterii i tych sprawach, nawet nie sprzątam. To 10 min nie wytrzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  19. też bym chciała jeszcze rekolekcje ;/
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie Ci w warkoczu :) W ogóle to ładne zdjęcie! ^^
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja rekolekcje miałam 2 tygodnie temu :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak się patrzę na nagłówek i... Strasznie zachwycam się twoimi włosami! Kolor naturalny, czy farbowałaś? Bynajmniej już samo ułożenie ich jest cudne *___*
    Ja też się nie ruszałam z domu na rekolekcje, więc przybij ;)). Co do pogody... U mnie podobnie jak u ciebie, tyle, że raz śnieżyca, a raz słońce ;D
    http://naffowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny wpis! *.* Zapraszam do czytania moich listów, wyrażania opinii w komentarzach i dodawania do obserwowanych na --> www.carrotsx3.blogspot.com ! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Też muszę wziąść się za sprzątanie biżuterii ,bo zrobił się w niej bałagan hihi;)
    urocze zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  25. pogoda jest straszna nic tylko siedzieć w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ja muszę w końcu też uporządkować swoją biżuterię ;o pozdrawiam;**

    OdpowiedzUsuń
  27. + gumy dostałam (współpraca) ale można je kupić chyba na ich oficjalnej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też bym musiała posprzątać w biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawsze coś się znajdzie do roboty:D

    OdpowiedzUsuń
  30. sliczne Ci w warkoczu :)
    tez u mnie zimno i snieg ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. Pogoda faktycznie idealna do siedzenia w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja dopiero od poniedziałku do środy będę miała rekolekcje i troszkę odpocznę od szkoły :)

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !