Translate

sobota, 23 marca 2013

Sobota z babeczkami

Hej ;)
I znów piszę późno, jeszcze później niż wczoraj. Ale wcześniej nie miałam czasu, bo do 12:00 sprzątałam pokój, potem miałam jechać do cioci, ale zabrałam się z wujkiem. Siedziałam u nich do prawie 17:00. Gdy wróciłam zrobiłam z mamą babeczki, ale nie takie jak robiłam wcześniej, że kupiłam w sklepie prawie gotowe, tylko robiłyśmy takie własne. Szybko to zrobiłyśmy i wyszły pyszne, choć dla mnie za słodkie. Zjadłam 1 i tyle ;D Ale dobre- budyniowe ;) Mam zamiar zrobić jeszcze bananowe, tylko banany muszę kupić.

Sprzed 2 minut, tak na szybko, żeby coś nowego było ;)
Jutro z rana do kościoła. Dam radę, jakoś wstanę ;p
Do jutra ;*

22 komentarze:

  1. Ładnie wyszłaś na zdjęciu :) uwielbiam babeczki !♥

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja babeczek jeszcze nigdy nie robiłam. W końcu muszę zacząć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyszłaś *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. No i zrb mi ochotę na babeczki ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo babeczki:)
    podaj przepis na te bananowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pewnie za tydzień bd robiła, to podam przepis na blogu ;) Zajrzyj w sobotę za tydzień, powinien już być ;d

      Usuń
  6. Babeczki < 3
    Chyba sb jutro zrobię . : D
    Ale masz ładny nagłówek , umiesz takie robić ?? ; ))
    Obserwujemy , bo ja już . : *
    Pozdrawiam Cieplutko !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też dziś zrobiłyśmy z mamą babeczki, ale czekoladowo-czekoladowe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tylko te z "papierka" babeczki wychodzą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zawsze jak robiłam babeczki to właśnie takie prawie gotowe;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zjadłabym babeczkę, prześlij mi pocztą *.* hihi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie lubię budyniowych babeczek. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zjadłabym babeczkę! :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Za słodkie babeczki?tydzień temu praktycznie powiedziałam to samo i tak samo jak ty po jednej już miałam dosyć :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ohhh kocham bananowe babeczki !! <3
    Nie robie za często babeczek , jak juz cos to muffinki ;)
    Obserwuje i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku , zrobiłabyś mi taki ? ; )
    Oczywiście za reklamę lub coś ... : )
    Pozdrawiam Cieplutko !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, daj mi swój adres mailowy, to napiszę do cb :)

      Usuń
  16. śliczne zdjęcie :* obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !