Translate

niedziela, 5 maja 2013

Z urodzin :)

Nie do wiary, że to już koniec wolnego ! Przecież było tak fajnie i miło :) Ale już aby przeżyć maj to czerwiec szybko zleci i już WAKACJE ! ♥♥♥
Przechodząc do wczorajszych urodzin. Było naprawdę fajnie i było to chyba najlepsze urodziny :) Klaudia raczej powinna być z prezentów zadowolona. Większość czasu na dworze, obejrzałyśmy 3 horrory, był grill, trampolina, spałyśmy 3 godziny ;p Tak siedziałyśmy nad ranem i nie chciało nam się spać i jeszcze ta latarka, która tajemniczym spodobam znalazła się na 2 końcu pokoju i jeszcze walnęła w łóżko jakby ktoś ją rzucił ;d
Zdjęć jest dużo, ale nie ma nas wszystkich na jednym zdjęciu, to znaczy zdjęcia nas są ale albo rozmazane albo głupio wyszłyśmy.
Borsuk jako prezeny ;)
Skaczemy sobie w nocy na trampolinie ;d
Siedzimy sobie nad ranem z nawiedzoną lampką ;p
Taki tam rozwal na pół pokoju xd

Jednym słowem urodziny były udane :)
Mimo że spałam kilka razy dzisiaj w domu, to nadal za mało, chyba pójdę znowu spać ;d Jednego się nauczyłam na tych urodzinach : Jak śpisz 3 godziny to się nie wyśpisz i cały dzień będzie zmarnowany, a ty będziesz chodzić jak zombie, złe i nie wyspane.

Jutro pokażę wam sukienkę, którą sobie kupiłam na chrzciny :)

27 komentarzy:

  1. Kurde, jadłabym :D

    http://lekkiebzdury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam na takich urodzinach, chciałabym :3

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To urodziny udane :)
    Śliczny kotek *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm ale pyszności ♥
    Fajnie wtedy, że urodziny były udane aaa i fajne zdjęcia z nocki : D

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia sa bardzo fajne. ;) widać, że dobrze się bawiliście. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pyszności :)
    Ja akurat mam tak, że jak śpię tak mega krótko to owszem, wyglądam jak zombie, ale się tak nie czuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. hahah uwielbiam imprezy urodzinowe ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. widać, że było bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko pozazdrościć:)
    pozdrawiam www.look-calm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszego :) Impreza się chyba udała? :D
    A ten kociak jako prezent, przesłodki <3
    Miałam kiedyś podobnego :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajnie się oglądało zdjęcia :) Jak byłam młodsza to zawsze z koleżankami organizowałyśmy sobie takie przyjęcia urodzinowe, teraz zanikło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale bym zjadła takie pyszności:)) Impreza za pewne bardzo udana:))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  13. spóźnione sto lat ! : D a ja uro mam dzisiaj xD a jutro matura ...
    zapraszam na nowego bloga notforeveryone7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. torcik wygląda przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. I'm sure u had a lot of fun!
    Have a nice day!! :)
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyjeżdżam już na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę że udała się impreza. Zapraszam do mnie http://of-life-ficza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Najważniejsze że świetnie się bawiliście, a tort z chęcią bym zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetne urodziny!!! I pogoda Wam tak super dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ooooo, trampolina!!! jak ja dawno na takiej nie skakałam *.*
    fajnie, że urodziny udane :))
    odnośnie krótkiego snu... była taka noc, kiedy to spałam 40 minut (!), a następnego dnia czekała mnie 2-dniowa podróż i powiem ci, że wcale nie byłam niewyspana :>
    To chyba zależy od organizmu i okoliczności XDD
    Pozdrawiam, xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię imprezy urodzinowe - co dziwne - wszystkie, ale tyloko nie moje :P
    + zxapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. ile pyszności *.* Po zdjęciach zgaduję, że była wspaniała zabawa ;p

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !