Translate

środa, 20 marca 2013

Kokardka

No hej !
Ta poprawa co miała być wczoraj została przełożona na jutro. Tylko dlaczego jutro, wtedy kiedy miałam zrobić sb wolne ( jak prawie wszyscy z nas ) ? Ta pani robi to chyba specjalnie ? ^.^' Ale ok, przecież muszę to poprawić. Mam nadzieję, że chociaż lekcje bd luźniejsze. Przy tak małej ilości osób w klasie, muszą być ;)
Dzisiaj do mojego koczka dodałam niebieską kokardkę. Jak to wyglądało zobaczycie poniżej ;)
A wy idziecie jutro do szkoły czy na wagary ? ;D
Do jutra ;)

26 komentarzy:

  1. Ciekawy blog, fajnie napisałas tą notkę.Jasne, że na wagary. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny ten koczek, u mnie na włosach taki nie wychodzi:(

    Zapraszam
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ide do szkoly, jaa zrobilam ostatnio kokardke i mam zamiar wykorzystac ja taki sam sposob :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wygląda ten kok ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kok :) Ja jutro idę na pizze z przyjaciółką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie to wygląda! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny koczek, zazdroszczę włosów!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam dodatki do włosów! ślicznie pasuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie to wygląda! :)
    Ja jestem w szkole, raczej nie jestem typem wagarowicza ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z pewnością. Śliczny koczek Ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyszedł ci ten koczek... bardzo lubię takie uczesania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kok, ja takiego nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
  13. zyczę powodzenia na porawie ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. WAGARY W DOMCIU <3
    Zazdroszcze wlosow :c
    Prowadzisz interesujacego bloga. Bardzo mi sie podoba :)
    Obserwujemy?
    optymistycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie Tobie wyszedł ten kok. Widzę, że masz gęste włosy. U mnie takiego efektu by nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję ;) ślicznie ci w tym koczku ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny koczek, a tak wagary w domu

    OdpowiedzUsuń
  18. Też często podpinam kokardkę jak robie koka:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !