Translate

piątek, 1 marca 2013

01.03.2013 ♥

Hej, hej :)
Piszę z komputera i przyznam, że jakoś dziwnie, bo przyzwyczaiłam się do laptopa ;p Inna klawiatura, inny ekran....
Za jakieś 40 minut jadę albo idę ( wykluczam opcję 2 ) do kościoła na drogę krzyżową ^^ Nie chcę, bo w naszym kościele jest  zimonooo !
Jak fajnie, że już wymarzony weekend ♥
Jutro pewnie kierunek galeria. Trzeba kupić prezent P. i może coś dla siebie :)


Na koniec chcę złożyć życzenia, bo dziś mój przyszły mąż kończy 19 lat ! ;o ♥♥♥
Przy każdej dacie w zeszycie rysowałam serduszka :) ♥1.  ♥3. 2 ♥ 13       <--Tak to wyglądało.
No to mój przyszły mężu niech ci się wiedzie jak dotychczas. Czyli dużo miłości od strony Beliebers <3 Żebyś nie kończył swojej muzycznej kariery zbyt szybko, niech inne pokolenia się tb nacieszą :) I oczywiście dużo zdrówka i szczęścia :]
A wy Beliebers brałyście udział w tym wkręcie na twitterze ?
Moja tapeta na telefonie <3
Miłego weekendu :D

22 komentarze:

  1. U nas w kościele też jest zimno -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię bibera. Lecz cenię go za jego życie, że nadal to tworzy oraz jakim jest człowiekiem :)

    Zapraszam do obserwacji i komentowania :)
    http://pomyslowy-kaktus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba w każdym kościele jest zimno

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy to minęło że on ma juz 19 lat:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę udanych zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. też zawsze zimą marznę w kościele...

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko! Jakiś chyba nie do końca normalny...

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję i licze na rewanż.
    U mnie w kościele też jest zimno :(.
    Uwielbiam od dzisiaj twojego bloga i bd tu częśćiej

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy mi się nie chciało chodzić na drogę krzyżowa ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. też miałam iść na drogę krzyżową, ale jednak nie chciało mi się. :)

    / ja mam 15 lat.

    OdpowiedzUsuń
  11. kupowalam ja w grudniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w kościele jest ciepło, ale tylko, gdy się siedzi z przodu - stoi tam grzałka :)
    Ja jakoś nie lubię Biebera ani jego muzyki - zupełnie nie mój styl ;)
    zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam twittera ;d
    super masz tapetę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za Bieberem, jest mi obojętny ; )
    inkaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie w kościele też jest zimnooo .

    OdpowiedzUsuń
  16. brałam udział w wkręcie, teraz brałam udział w akcji #BeliebersHatePaparazzi aż zawiesili mi konto na twitterze xD
    ps. muszę cię rozczarować, wczoraj wzięłam na twitterze z nim ślub xD haha i zaadoptowałam beliebers i mam teraz z nim dużo dzieci :D haha

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie jak bym siadła przed komputerem miała bym to samo uczucie :) U mnie w kościele również zimno ale wczoraj na rekolekcjach miałam drogę więc później nie musiałam iść :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna Notka ; )
    Pozdrawiam : http://vizualny-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog! przyjemnie się czyta, na pewno będę wpadać częściej ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. rok temu jarałam się ta datą, obecnie przeszła obojetnie, ale nadal słucham jego piosenek :)

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !