Translate

niedziela, 3 marca 2013

Babeczki

Cześć ;*
Tak jak postanowiłam wczroraj zrobiłam babeczki a dziś robię deser. Deser już w połowie zrobiony czekam tylko, żeby się galaretki stężały ;)
A teraz jak wyszły moje babeczki :

Wiem, że ładnie nie wyglądają, ale mimo to smakują pysznie ! Jak na pierwszy raz to nie są złe, bo nigdy wcześniej babeczek nie robiłam ;p
Plany na dziś są takie :
- pouczyć się się do jutrzejszych 2 popraw
- obejrzeć 2 część Krzyżaków, bo jutro omawiamy, a ja nie mam zamiaru czytać 2 tomów
- odwiedzić wasze blogi, bo mam zaległości i to spore

A wasze plany na dziś ?
Do jutra ;)

32 komentarze:

  1. Wyglądają bardzo smakowicie! A kształt i tak dobry, moje czasem wychodzą gorsze haha ;P
    __________
    To są raczej tosty, ale nie jestem pewna haha :P Robiłam chleb-jakiś ser itp-chleb i do chyba toster bo ja tam nie rozróżniam ale to takie co na leżąco i się otwiera górę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam babeczki. :D
    Moje plany na dziś ? Kończenie projektu edukacyjnego ze szkoły. *^*

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam robić babeczki i wszystko inne co słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm, ja dzisiaj robię naleśniki, babeczkami zajmę się kiedy indziej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Omnomnomn ^^
    Zjadłabym taką babeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam wczoraj ochotę upiec babeczki, ale nie chciało mi się iść do sklepu XD. A twoje wyglądają pysznie! : D

    OdpowiedzUsuń
  7. aż chce mi się jeść ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. omomomom ale bym jadła!:D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Robiłam takie same ! Pyszna są ;p
    Milej nauki ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. mniaaam <3
    Zapraszam do mnie zaobserwuj skomentuj zrobię to samo ♥ ♥ To dla mnie ważne ;*
    www.oliwiaa-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo. Wyglądają pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądają bardzo smacznie :>
    powodzenia na poprawach:)
    dzięki za obserwację, robię to samo.

    OdpowiedzUsuń
  13. omnomnom <3 od razu mam ochotę na babeczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bardzo często robię te babeczki, ale nie kokosowe, bo nienawidzę kokosów ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. masz piękne włosy, uwielbiam babeczki ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają Smakowicie ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. babeczki wyglądają pyysznie ! świetny blog :) zapraszam na mój blog. Jeśli się spodoba - można obserwować i komentować :) mój blog : http://littleetrue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. jak moja siostra je robiła to tez nie wyglądały tak jak na pudełku.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mmmm babeczki, aż mi ślinka cieknie na sam widok. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. też ostatnio robiłam babeczki tyle, że wiśniowe :D

    OdpowiedzUsuń
  21. one są pyszne, tez je robiłam:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnaiaaam ♥
    Uwielbiam babeczki ♥

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !