Translate

niedziela, 17 marca 2013

Perfekcyjny makijaż ;D

Siema ;)
Na dworze ciągle wiele, wiele śniegu, ale mimo to jest za oknem słoneczko dzięki, któremu jest milej i choć ciut cieplej ;)
Długi weeken minął mi dość mile. Piątek taki rodzinny, sobota była dniem spędzonym u O., a dziś miałam gości, z którymi nie spędziłam dużo czasu, zaledwie 10 minut, które były przeznaczone na szykowanie się do kościoła. Gdy wróciłam oni już się zbierali do domu. Ogólnie rzecz biorąc cały ten weekendowy czas spędziłam bardzo miło i odpoczęłam od szkoły. Mam nadzieję, że ten tydzień bd jednym z tych luźniejszych. Jak na razie zapowiada się 1 sprawdzian, więc jest ok :]
Z Pawełkiem ♥
Jeszcze tylko chciałam wam pokazać genialny filmik ! ;D


Do jutra ;*

25 komentarzy:

  1. no ten śnieg to mógłby sobie zniknąć ;x
    Fajne zdj :)
    Hehehe fajny filmik :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaa co za filmik ;D myślę że ona tak specjalnie xD chociaz nie wiem xD haha tak się zastanawiam czy ona naprawde jest taka głupi xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog !!<3
    fajnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia i filmik :) POzdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. również obserwuję i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym mieć taki luźny tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki, tło nie ja wybierałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe filmik wymiata:)

    obserwuję i zapraszam do mnie - World-Fashion-Style EVE ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę Ci takiego luźnego tygodnia. ja mam maaaaasę roboty :(
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny filmik! ♥
    ja mam rekolekcje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Filmik świetny :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !