Translate

czwartek, 7 marca 2013

Rozumiem ? ;)




Hej :*
Muszę się wam pochwalić moim mini osiągnięciem ;D Otóż wczoraj byłam na korkach z fizyki i przerobiłam z panią 2 tematy. A dziś miałam fizykę i było powtórzenie wiadomości do sprawdzianu i robiliśmy zadania i ja SAMA zrobiłam 2 zdania w zeszycie i dobrze ! ;D Nawet nie wiecie jak się cieszyłam z tego ;) Czyżbym zrozumiała tą czarną magię ? ;)
Dzisiejszy dzień jest odwrotnością wczorajszego. Wczoraj ciepło i słonecznie, dziś pochmurno, mgliście i deszczowo ;c

Jakieś jeszcze z 07/12/2012

Jutro chłopaki organizują nam dzień kobiet i bd przyjęcie w klasie :] Biorę aparat, więc spodziewajcie się zdjęć.
Do jutra ;)

15 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa czy chłopcy w mojej klasie nam coś zorganizują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem z ciebie dumna ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno zrozumiałaś tę czarną magię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To gratuluję, dla mnie fizyka jest nie do ogarnięcia ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. GRATULACJE ! zapraszam di siebie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ;)
    U mnie też taka pogoda :c
    zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze fizyka byla dla mnie skomplikowana ;-) zazdroszcze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszego z okazji dnia kobiet:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko fizyka. Nienawidzę tego przedmiotu:D Gratulacje rozwiązania zadań,dla mnie to nadal czarna magia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja nienawidzę fizyki! :)

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !