Translate

poniedziałek, 11 marca 2013

Mało czasu

Hej :)
Czasami myślę o tym, żeby dodawać posty co 2 dni ze względu na małą ilość wolnego czasu. Wracam ze szkoły, jem obiad i już wybija godzina 15.00, zanim odrobię lekcję, do czegoś się nauczę mamy 16.00 lub 17.00. Potem oglądam mój dwugodzinny serial i jest 19.00. Oczywiście w między czasie wchodzę na laptopa, ale ciągle goni mnie czas. Po 19.00 już mam czas wolny, ale nie chcę dodawać notek tak późno. No nic dałam radę przez tyle miesięcy, godząc naukę z blogiem, to dam i teraz :) Mimo, że myślę o blogowaniu co 2 dni jeszcze jeszcze tego nie zrealizowałam i mam nadzieję, że nie bd musiała ;)
Dzisiejsze odrabianie 10 zadań z matematyki i jedzenie Lay'sów i czekoladek
Po tym poście uznałam, że niezdrowo się odżywiam ;p
Do jutra ;)

19 komentarzy:

  1. Omnomnom *.*
    Codziennie dodawaj notki :c
    Uwielbiam te czekoladki! :)
    Zapraszam do nas, odpowiedziałam na zadane przez ciebie pytania.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chipsy jem tylko i wyłącznie do filmu na wieczór raz na tydzień albo dwa :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ukochane czekoladki i Lasy ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nigdy nie umiem się z niczym wyrobić, ciągle brak mi czasu przez moje własne lenistwo.

    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do odwiedzenia mojego bloga ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Od czasu do czasu można sobie pozwolić na małe co nie co ;)
    Ojj uwielbiam Laysy Framage !
    Obserwuje i zapraszam ;**

    xoxo J

    OdpowiedzUsuń
  6. czekoladki są przepyszne <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli przy tym wszystkim zapewniasz sobie ruch, to możesz się niezdrowo odżywiać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu Ty tak kusisz takimi słodkościami ? ;P
    Po co Ci były te diety?!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te czekoladki ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm, zrobiłaś mi smaka na chipsy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te czekoladki to Frutti di mare? Bo ostatnio dostałam takie na urodziny i były BOSKIEEE:)

    Obserwuję i zapraszam...

    OdpowiedzUsuń
  12. żebym ja dodawała posty o 19:00 to bym się cieszyła, o rany! :)

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !