Translate

środa, 22 maja 2013

Paznokcie ombre

Dopiero odeszłam od książek uff, ale przynajmniej referat napisany i trochę nauczyłam się do polskiego i geografii, ale zato do fizyki nic się nie uczyłam ;/
Wracałam ze szkoły w lekki deszczyk, a gdy doszłam do domu nagle runęło ulewą, więc akurat udało mi się dojść w czas, bo jakbym siedziła w szkole 2 minuty dłużej, to nie doszłabym do domu sucha ;d
Dawno na blogu nie było moich paznokci, więc nadszedł czas, żeby to zmienić ;) Dziś pokażę wam moje obecne, czyli ombre ;)

Jutro na zakupy spożywcze na urodziny ♥ Muszę jeszcze spisać co kupić, żeby niczego nie zapomnieć ;)

Dobranoc ;*

25 komentarzy:

  1. Śliczne pazurki. Ja też jak wróciłam do domu to akurat zaczęło strasznie lać

    OdpowiedzUsuń
  2. super paznokcie, taki efekt i wgl.. :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ulewa złapała, gdy szłam na zajęcia, ech.. ;)
    Ładny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny efekt... :) Ja doszłam do domu sucha....Dopiero po 17.00 zaczęło padać :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)3
    juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie pada od 4 dni;/
    ładne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ombre ! nie wiem czemu, ale wg. mnie, idealnie pasuje do stroju galowego :)
    + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zrobiłaś tą ombre ?
    Mi nigdy nie wychodzi ;/

    http://hopeorbelieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nałożyłam na gąbeczkę lakier i nakładałam na paznokcia. Może zrobię kiedyś fimik to zobaczysz, bo tak nie umiem tłumaczyć ;)

      Usuń
  8. nigdy nie wychodzi mi ombre na paznokciach ;/
    a Tobie wyszły bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne paznokcie :)
    Obserwuję+zapraszam: http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie próbowałam jeszcze robić ombre na paznokciach :D
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu z Firmoo na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie paznokcie :)
    Zapraszam do siebie http://mrrbigger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. amazing nails!

    happy friday
    www.lessismoreblog.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję bloga i liczę na rewanż ♥ juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł z tym ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne paznokcie, fajny efekt <3. Ja kiedyś próbowałam, ale mi tak ładnie nie wyszło ;/.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jakoś się nie zabierałam, ale sądze że nie wyszłyby mi :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi chyba kolory nie pasują :D wybredna jestem :))

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !