Translate

czwartek, 2 maja 2013

Lakier i naklejki

Hej :)
Już po malowaniu, ale tylko w moim pokoju. Teraz malowana jest klatka schodowa, a jutro pokój brata ;d Jutro pokażę wam jak odmienił się mój pokój, a tymczasem pokażę 2 rzeczy jakie kupiłam sobie dzisiaj :) Kupiłam biały lakier, bo myślałam, że nie mam, a gdy wróciłam do domu okazało się, że mam już biały lakier ;D Do tego naklejki na paznokcie ułatwiające wykonanie francuskiego manicuru + prezent dla K.
Wczoraj była u mnie ciocia i poprosiła mnie, żeby została chrzesną jej synka. Miło jest pomysleć sobie, że zostanie się chrzesną :) Szukałam dzisiaj nawet sukienki na tą okazję i znalazłam czarną, ale mama mówi, że jest taki przesąd i nie można jako matka chrzesna iść na czarno. Ale później powiedziała, że się popyta czy ktoś był na czarno i może pojedziemy i kupimy tą sukienkę ;)

Dobranoc :*

26 komentarzy:

  1. wiosenne porządki :) malowanie :)
    lubie taki kolor lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać zdjęć Twojego pokoju ;3
    Czekam z niecierpliwością na następną notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez muszę kupić lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jak nie miałam pasków to radzilam sobie bez nich , naklejałam plastry na palce wycinając sobie taki pasek frenchu jaki chciałam uzyskać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie raz myślę, że nie mam czegoś w domu a tak na prawdę mam XDD

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie chrzestna mojej coreczki byla ubrana prawie na czarno spodnie z kantem, zakiet czarny i tylko calosc oddzielala biala bluzka. Wystarczy ze dasz jakis akcent ktory by rozweselil ten kolor i smialo mozesz kupic czarna sukienke!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę. W takim razie muszę sobie jeszcze dokupić jakąś jasną marynarkę :)

      Usuń
  7. ja nigdy nie używałam pasków - mam wprawę jeżeli chodzi o malowanie :)
    julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawniej takich pasków używałam non stop :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Baardzo fajny lakier! : )
    Ja nigdy nie używam pasków :)

    http://oktawia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie używałam takich pasków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie potrafię zrobić sobie paznokci z tymi paseczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja kiedyś kupiłam sobie takie paski, ale w ogóle ten manicure mi nie wychodził. wolę malować je odręcznie xD

    OdpowiedzUsuń
  13. French manicure is so chic and elegant!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nigdy nie umiałam się obsłużyć tymi paseczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten lakier ma wspaniały kolor !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym musiała zakupić sobie jakiś lakier ;D Świetny blog ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja robilam sobie wlasnie wczoraj francuski ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam lakiery z tej firmy :)
    POZDRAWIAM M.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie raczej nie wierzy się w takie przesądy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już się nie mogę doczekać zdjęć pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam taki lakier właśnie na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  22. o! muszę sobie kupić te paseczki;d

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podoba mi się French manicure :)

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !