Translate

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Zmiana

Korzystając z wolnego, postanowiłam, że zmienię nagłówek bloga. Co o nim teraz myślicie ? Mi się w 100 % podoba i jest dla mnie o wiele lepszy niż poprzedni. Po ukończeniu nagłówka i wstawieniu go tutaj, pogadałam jeszcze chwilkę na skype i obejrzałam 2 część pewnego filmu. 1 część nosi tytuł ,,Trzy metry nad niebem'', która strasznie mi się spodobała, dlatego też dziś musiałam obejrzeć ,,Tylko ciebie chcę''. 2 część jak najbardziej świetna, płakałam jak dziecko. 
Tutaj wstawiam wam linki do obu filmów :


Jutro coś do was napiszę, bo powiedziałam sobie, że jeśli jestem w domu to piszę do was codziennie ;)

44 komentarze:

  1. Nie oglądałam jeszcze tych filmów.Podoba mi się twój nagłówek,jest śliczny ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nigdy takie nagłówki nie zachwycały. Trochę słaba jakoś tych zdjęć, szare kolory przez to moim zdaniem blog jest smutny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież mój blog nie będzie różowy :)

      Usuń
    2. zdjęcia w nagłówku rzeczywiście mogłyby być żywsze, ale przecież "nie ocenia się książki po okładce" ważne żeby zawartość bloga była "żywa":)

      Usuń
  3. pierwszą częśc widziałam :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. zmiany czasami sa potrzebne
    najwazniejsze ze tobie sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam 2 części i szczerze powiedziawszy 2 część mnie troszkę rozczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny nagłówek ! ; )
    Zapraszam na blooga : werr-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem wyluzowana. Po prostu takie komentarze wydają mi się nie na miejscu. I nie obrażaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oglądałam tylko 1 część tego filmu :) ale drugiej nie będę oglądać bo nie przepadam za tym filmem :p

    OdpowiedzUsuń
  9. ogladalam oby dwie czesci, i jestem fanka tego filmu i czekam na trzecia! :)
    Film jest taki zyciowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie jakoś nie spodobało się Trzy metry nad niebem. :)

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w link OASAP.COM w ostatnim poście?
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, odwdzięczę się! <3
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  11. Też oglądałam obie części i bardzo mi się podobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie widzialam poprzedniego naglowka ale ten jak bardzo fajny :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nagłówek świetny !:)) Masz piękne chudziutkie nóżki jejjuuu :)
    Trzy metry nad niebem <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna masz bluzkę i dzięki za odwiedzinki . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny nagłówek :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę Ci pięknych,długich i szczupłych nóg! :) a filmy oglądałam bodajże w wakacje i tak samo płakałam! choć ja płacze na prawie każdym ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz długie piękne włosy, zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Filmy znane bym powiedziała, ale jednak ich nigdy nie oglądałam. Tylko słyszałam,ze są podobno świetne. Może keidyś sobie obejrzę

    OdpowiedzUsuń
  19. nagłowek o wiele lepszy niż ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym obejrzeć "Trzy metry nad niebem" i w końcu muszę się za to zabrać :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny nagłówek :) W jakim programie go zrobiłaś ? :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice header and I like your polka dot blouse - very pretty. x

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny i ciekawy blog, co powiesz na wspólna obserwację? :)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. kocham 3 metry nad niebem! Najlepszy film jakie kiedykolwiek oglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze powiedziawszy, to wybrałaś nieco randomowe zdjęcia na ten nagłówek, ale jeśli Ci się podoba, to dla mnie też jest ok ;)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Nagłówek świetny, szczególnie drugie zdjęcie od lewej. Ale super wyszłaś !
    A o filmach słyszałam, ale nie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba sobie dzisiaj oglądnę "Trzy metry nad niebem" nie widziałam jeszcze tego filmu, a słyszałam, że jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zmiana całkiem fajna :) mnie tak średnio podobał się ten film ale może 2 część lepsza

    OdpowiedzUsuń
  29. jak dla mnie obie czesci sa super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nice picture :)

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !