Translate

niedziela, 8 stycznia 2012

Znowu spadł śnieg.; dddd ♥

Jak wstałąm to zaczą padać śnieg. Nie jest go dużo ale zawsze jest.; dd
Taak ogl dzień był fajny. Troche się uczyłam bo ten tydzień bd okropny .;c Same kartkówki i sprawdziany.
Poniedziałek - sprawdzian z geografi
Wtorek - no to nic na szczęście ; >
Środa -  a to z historii ale się ściąde zrobi.; d
Czwartek - kartkówka z fizyki i jeszcze z plastyki ( ale jak to może być kartkówka z plastyki.?? )
Piątek - chyba tz nic. .;p
A i jeszcze bd z chemi poprawa ale nie wiem kiedy . Oby nie jutro.; d
 Porobiłam dzisiaj tz pare zdjęć. Powiesiłam sb balony nad łóżkiem.;dd Jak jadłam obiad to ogl ''Króla Lwa'' .
Mama zrobiła ptysie. Mmmm ♥♥♥
A teraz pare zdjęć.; d
Tak troche popadało. Ale to było jeszcze rano więc teraz jest więcej.; d




.; D


Hahaa.; dd


Okii. Ja wracam do czytania książki '' Zemsta jest słodaka'' . Wypożyczyłam ją dawno ale zrobiła się nudna. A wczoraj przeczytałam pare rozdziałów i znów jest ciekawa. Więc ide .; DD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !