Translate

wtorek, 10 stycznia 2012

Ciasiaa.; d ♥

Jejuu.. Jestem strasznie zmęczona. Sama nie wiem czym. Nic nie robiłam. Nawet mi się pisać nie chce.;d
W szkole było okeej.; dd Ja zawsze śmiesznie na przerwach i nie tylko bo na lekcjach także. Najlepiej było na technice.; dd Hahaa.;d Nieważne.;dd . ^^
Pisałam dzisiaj tą poprawe z chemi. Porażka, totalna porażka.;c. Mi tak ogl z chemi to wychodzi 2. Nieżle jak na mnie.; dd Ale zawsze tak jest że półrocze to obijanie się i wgl a potem na koniec czerwony pasek.; d
W domu byłam sama przez 2 godziny. I dobrze. Nie musiałam dzielić się popcornem i pilorem. I było cicho. Chyba tego potrzebowałam......spokoju.; d Siedziałam po ciemku i rozmyślałam . Nie lubie rozmyślać bo wracają wspomnienia. Z tymi radosnymi to nic najgorzej jak przyjdą te smutne..
Ok,ok...Mama kupiła Hity. Moje ulubione. ♥
Mmmmmm. ♥♥♥




Zostały tylko okruszki.; dd



Dzisiaj na matmie dostałam taką naklejkę.; dd
Fajna no nie. ^^



Jutro kartkówka z niemca.; d Coś czuje że bd 5.;p
Na takiej małej kartce zmieściło się prawie 40 słówek  .xdd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !