Translate

niedziela, 15 stycznia 2012

Rozbiegana niedziela.;dd

Hej.;* Dzisiaj to cały czas coś robiłam. Zajmowałam się chomikami, wychodziłam na dwór, siedziałam na kompie.... Dziękuje Oli i Karinie za fajną niedzielę.;dd ♥. Byłam tz u koleżanki Paulinki.;d Było fajnie. Wygłupiałyśmy się.;dd Wróciłam do domu prawie o 19.00. A jak wróciłam to mama zrobiła koktajl z malin ♥♥♥♥♥ Potem kakaoo.;d ♥
No ja dużo nie bd pisała bo jutro poprawiam fizyke żeby mieć 4 na półrocze. Jeszcze na polski kamizelka. Ale nie wiem kiedy.;c Ojjj tamm.;d
Nie bd już dodawała żadnych zdjęć. Niechce mi się. A tak wgl to nie mam jakich.;dd
Fajnie że jest śniegg.; d ♥♥♥
Okeej.. Pa.;***                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !