Translate

sobota, 28 stycznia 2012

Dyskotekaa.;dd

Hej.;* Niedawno wróciłam do domu.;) Nogi mi chyba odpadną... Oj.. potańczyliśmy sb.;dd Była pizza..., a ja do dostawcy
- Pan mi przypomina takiego jednego aktora.
A on na mnie taki look.;dd Hahaaaa  xdd.
Szykowałam się od 10 do 14. Bo prostowałam włosy ponad godzine i paznokcie zmywałam 5 razy..;p
Jeszcze pizze z Sandrą wynosiłyśmy panu K. Wzielam ją w torepke i poszłam. Takie przemycanie pizzy.;)A najlepiej na koniec jak juz mieli sb iść a my -Jeszcze tylko ostatnia piosenka ! Powiedzieli że idą ,to ja zaczełam śpiewać ai se eu te pego i wszyscy za mną.; d
Postawiłam w końcu na kropkii.;)
Okeej. To ja ide. Jeszcze coś zjem i obejrze jakiś film .....
Do następnego.;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !