Translate

czwartek, 19 stycznia 2012

Hej.;** Miałam już napisany post ale go niechcący usunełam i nie mogłąm tego wrócić.;///
Okejjj.. No to w szkole nacieranie... Jak zawsze. Dzisiaj zostałam natarta i oberwałam śnieżką w ustaa.;c
Kartkówki z chemi nie było...całe szczęście.;ddd
Byłam u Oli i omawiałyśy co bd robiły.??? Jaką bd miały pracę.;ddd Hahaaa... było przy tym dużo śmiechu.;)
Okeej. Dodam tylko zdjęcie mojej siostrzyczki Oleńki i lecę.;d

Prawda że słodkaa.;d ♥♥♥


Bey.;dd                                                                                                                                                                                 

1 komentarz:

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !