Translate

środa, 18 stycznia 2012

Środa bez wdż to już nie środaa.;c

Hej.;** Dzisiaj zaspałam i w szkole byłam o 7.48. W szkole jak zwykle rzucali śnieżkami i nie mogłyśmy wyjść z szatni.;d
Nie mieliśmy dzisiaj wdż.;cc Szkoda -.- . Aśka juz przygotowała swoje pytaniaa.;dd No ale za to miałam 5 godzin.
Odrazu ze szkoły pojechałam do babci. Natalka cały czs gdzieś chodziła a ja za nią. Ona poprostu wykańczaa.;dd
W domu nauka pierwiastków . Mylą mi się cyna z cynkiem.;//
Zdjęć nie bd bo nie miałam czasu na żadne zdjęciaa.;d
Okeej..;d Pa.;x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !