Translate

piątek, 6 stycznia 2012

Żegnaj choinkoo.; c

Dzisiaj wstałam o 8.00 ale leżałąm w łóżku jeszcze pół godziny.; dd Spałabym dłużej ale brat przyszedłi grał. Oczywiście musiał włączyć głośnik.;//
Gdy wstałam za jakieć pół godziny poszłąm do pokoju i zaczełam rozbierać moją choinke.;c Tato żeby nie brudzić całego domu ( bo choinka się sypała ) wyżucił choinkę przez okno.; dd
Tato jeszcze wiercił u mnie w pokoju dziure żeby można było powiesić zegar i przewiercił kabel i nie mieliśmu prądu. Naszczęście to tylko 1 anie 2 kable więc już wszystko nam działa.; dd
Póżniej zrobiłam moim papugom mały prysznic xdd.
Pózniej przyjechali do nas goście. To tacy przyjaciele rodziców.; d Byli z dziećmi. Najstatsza córka jest ode mnie o rok młodsza. 2 jest w 4 klasie i najmłodszy to chłopczyk bd miał 5 lat. Ale jest taki słodki. ♥
Teraz pokarze co sb dzisiaj uplotłam ;
Tą niebieską to już dawno a tą z białym dzisiaj.; dd




A teraz piosenka którą słuchamy z dziewczynami na każdej przerwie i w-f 'ie.♥;
http://youtu.be/nn0N4TuSllQ








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !