Translate

wtorek, 24 stycznia 2012

;)

Hej.;dd  Ojj.. dzisiejszy dzień.? Hmmm.. Sama nie wiem jak go opisać. Tak ogl to spk. Z dziewczynami brechty.;) No aale jednak coś jest nie tak . Moje życie się wali.;// Ale nie bd was wtajemniczać.;d
Cały dzień się żle czułam.;c Nwm czy pójde jutro do szkoły. Bd spr z matmy. Ale to nic. Może być tz z histy ...ale wole napisać go jutro z panem W. niż potem z panią D.;/ Może do ferii wytrwam w szkole.;d A co do tego protestu przeciw ACTA to nie bd pewnie. I tak dobrze że jeszcze chodze do szkoły.;dd Oooo..i znowu bolą mnie oczy. Nie wiem czemu. Jak siedzę na kompie lub ogl tv to po chwili bolą mnie oczy.;//
Okeejj. Ja ide musze pościągać piosenki, filmy.....póki się jeszcze daa.;dd

1 komentarz:

  1. ja tez się źle czułam ! ;< i ja akurat mam jutro z polskiego kartkówke ;/

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !