Translate

poniedziałek, 2 stycznia 2012

Pierwszy dzień w szkole w 2012 roku.;dd

No pierwszy dzień szkoły w tym roku był bardzo udany.; dd  Nareszcie zobaczyłąm moich kochanych wariatów xdd. Jak weszłam do szatni to one odrazu do mnie i wszystkie po kolei mnie przytulają.;ddd . Haha.. kocham je ♥♥♥
Pierwsza lekcja to był angielski.;// O jujuu ... musi być akurat z nią.. Jak ja nie lubie jej.. ( chodzi o nauczycielke). No ale przynajmniej się pośmieliśmyy.; d .
Bd niesługo a dokładnie 12.01.2012 r dyskotekaa.. Jak to fajnie bo już dawno była.
Troche nie moge się przyzwyczaić do pisania nowego rokuu.. Ale nowy rok.. nowe mozliwości..
Na polskim zrobiło mi się słabo więc wyszłam a ze mną Sandra.; d Poszłam do pielęgniarki i ona zmierzyła mi temperature ale nie miałąm podwyższonej. I jeszcz musze oddać bilans. Już go mam no ponad 3 miesiące.. ale nawet nie wiem gdzie go mam..
Jutro kartkówka z muzyki..;/ Jak to mogą być kartkówki z muzyki  lub plastyki. Ja nie wiem..
Oki kończee.;dd

Pa.; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !