Translate

czwartek, 5 stycznia 2012

Hahaaaa..;dd No i pierwsza uwagaa.; dd

Taaak..;dd Dostałąm moją pierwszą uwagę w życiu...;DD Ale może od początku.
...Ojj. Nic się takiego nie działo dzisiaj w szkole...
Aaa.. Mieliśmy sprawdzian z chemi. Miałam ściąge ale nie używałam jej bo był łatwy sprawdzian a nawet się nie uczyłam..; x
No to możę odrazu przejde do W.O.S 'u bo nie ma co opisywać.
No to na W.O.S ' ie jak zwykle nam odwalało..;d No i pan wysłał mnie do kątaa. Hahaa.; dd No to ja poszłam na koniec klasy w kąt i gadałąm z dziewczynami to facet mnie na przód klasy . No to stanełam za nim, a on że musi mnie widzieć. No to poszłąm pod drzwi bo w 3 kącie klasy jest choinka.; d No i odwróciłąm się do klasy że tak powiem tyłkie i mówie ''szukam'' . Hahaa. Każdy się śmiał. I pan postawił mi uwagę któa brzmiałą tak.;
''Kuba N, Roksana S, Paweł P, '' i nic więcej nie napisał. Dla mnie to lepiej.; d
Po W.O.S ' ie poszłam do domu.Tzn. tato po mnie przyjechał xd.
W domu nic innego jak komputer i telewizjaa.;dd Ale fajnie nie trzeba jutro wstawać rano.. xdd.
Dzisiaj widziałam godz. 16.16 co oznacza -będziecie razem , 14.14- jest zakochany i 18.18-ma drugą..
Ja bardzo często widze te godziny.; dd
Byłam u Oli.. Pośmiałyśmy się troche.; dd
Ale było fajnie bo mojego brata nie było od 18.00-20.00. Jednak lubie czwartki ale po 3 lekcji czyli po chemi .;dd Fajnie że Krystian chodzi na tą piłkę . Nie ma go w domu.; dd
 To chyba tyle na dziś.
Pa.; ***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !