Translate

wtorek, 3 stycznia 2012

Dzień pełen wydarzeń ♥♥♥♥♥

Dzisiaj dowiedziałąm się, że mój kolega, który chodził ze mną do klasy w 6 kl. trafił na Wiocha.pl .;dd
Jego zdj są na facebook'u. A to dlatego, że w Sylwestra pił piwo z siostrą i kolegami a jego siostra dodała to na facebook'a i ktoś to dodał na wioche.;>. Dziwnie jest widziec swoich znajomych na takiej stronie.;oo. Nawet nie przyszedł dzisiaj do szkoły.
Tak ogl dzisiaj było spk. Skończyliśmy dzisiaj wcześnie biologe więc poszliśmy pod Ib. Niderla otworzył drzwi i zostawił lekko otwarte. A ja zaczęłam machać Roksanie i Justynie. I wychodzi nauczycielka i to jeszcze od anglikaa. I jeszcze mnie Kuba popchną i prawie na nią poleciałam . I mamy powiedzieć wychowawcy co wyprawialiśmy.. No ale co ja powiem, że siedziałam sb na parapecie. I nic mi nie zrobią. Ale pewnie jutro bd mnie pytała bo mamy angielski.;d Ojj tam.... Mam to gdzieś..;>
Oprócz tego III gim. pisała testy i musieliśmy się do ich klasy przenieść bo stoliki nam zabrali.
Muszę sprzedać Sims'y 2 mam 3 płyty. Kupiłam już jakieś 2 lata temu i tylko pare razy grałąm i mi się znudziły.; dd . Płyta tak wgl była tylko 2 razy w komputerze jak instalowałam i jak patrzyłam wczoraj czy działa.; ddd
Nie ma co robić wieczorem..
A zapomniałąm napisać, że z dziewczynami w sobote idziemy na zakupy.. Miałyśmy iść jeszcze  na lodowisko albo do kina ale zdecydowałyśmy się na zakupy.; dd Nie moge się doczekać .; d ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !