Translate

czwartek, 12 stycznia 2012

Fajna przerwaa.;)

Hahaa.. Niezapomniany dzien.;dd Z chemi mam 3 na półrocze. Jestt.;D Potem ta długa przerwaa.; dd No to więc byliśmy z dziewczynami na przerwie i Paula mówi że Klaudi się w kiblu zatrzasnęła. Wszyscy siedzą w kiblu, takie zbiegowisko. Chłopaki przestatiwali z 1 kibla do 2 ale nic nie zdziałali. .;d Hahaa... Ale w końcu wyszła .... No i wszyscy wyszli a my na końcu i chłopaki z 3 gim nam drzwi trzymali i nie mogłyśmy wyjśc. No i drzwi wypadły z nawiasów a my szybko uciekamy. Jeszcze pani Renia powiedziała że poskarży się do naszych wychowawców. Ojjj tam..... Na plastyce narysowałam taki fajny rysunek ale zostawiłam go w szkolee.;// Możę bd jutro.;d A teraz pokarze jakie zrobiłam karteczki sb żeby nikt mi nie przeszkadzał.;dd
Wiszą na drzwiach.;dd

Okeej. Ja ide.;**
Jutro napisze.;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !