Translate

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Rzucanie śnieżkami i nacieraniee.;dd

Całe szczęście nie byłam nacierany. Tylko dostałam. Chłopaki cały czs chodzili na dwór.;d Znalazłam w szkole 30 zł. Ale to już długa historia i nie bd jej tutaj pisać.;d Prawdopodobnie bd mieli klasowe zwierzątko.;dd. Jakie.?? Jeszcze nie wiemy. Chomika albo żółwia. Ale większość chyba jest za chomikiem.;dd Tak myślałam że ja moge przynieść chomika. O ile bd małe.;d Zobaczymy.;d Na półrocze moja średnia wynosi 4.50. Hahaa.. I tak dobrze.;d Ranyy...i jeszcze Dudowa wraca za tydzień. Czyli tydzień przed wystawieniem ocen.;c I jeszcze mój kolega o którym już pisałąm w ten czwartek bd miał tą operacjee.;c A i jeszcze Rederka dała nam tydzień na nauczenie się 34 pierwiastków. Noc nie umiem.;// A to w już w ten czwartek. Ojjj taam.....
Wypożyczyłam książkę ''Chłopak z sąsiedztwa''. Zaraz bd czytać.;d



Okeej.. to ja ide czytać.;dd
Ciekawe jak bd jutroo.?? Czy tz tak fajnie jak dziś. O oo.. ptzypomniało mi się ja z Sandrą czekałyśmy na poprawę kartkówki z fizyki.. Hahaaa.;dd Ojjj.. lepiej nie pisać.;dd
Oooo.. No i na koniec taki kawał który opowwiedziałą nam Kladziaa.;d
  Wysłali babę do kościoła. A ona nigdy jeszcze nie była w kościele. No i wchodzi i ludzie śpiewają ''Witaj Maryjo'' . A ona miała na imię Maryja i myślała że to dla niej tak śpiewają. No i po mszy zaprasza wszystkich na herbatkę ( za to że śpiewali) i idzie do konwesjonału i mówi jak ksiądz się wysra to niech tz przyjdzie.;dd
Hahaaaaaaaa... A ja mówie żeby Kladzia jeszcze raz opowiedziała.. Tak się brechtałyśmy.;dd
Okeej.. Się rozpisałam. Ide.;dd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !