Translate

środa, 25 stycznia 2012

Pieski.;d ♥♥

Hej.;d Dzisiaj nie byłam w szkole bo niestety choroba mnie dopadła akurat 2 dni przed feriami.;ccc
No nic. Jak tak sb leżałam na kanapie i ogl filmy wszedł tato z 2 malutkimi szczeniaczkami.;3 Moja suczka Kropka uszczeniła chłopaka i dziewczynke.;dd Może za pare dni dodam zdjęcia. Bo dzisiaj to tak szybko musiał tato odnieść je do Kropki bo ona już się niecierpliwiła....
Jutro tz nie ide do szkoły i w piątek pewnie tz nieeee..Ale postaram się być na tej choince w sobotee...bd pizza dlatego ide.;) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !