Translate

poniedziałek, 6 maja 2013

Sukienka na chrzciny

Hej :)
Wstać rano było trudno. Znowu trzeba przyzwyczaić się do szkolnego trybu życia, znowu ta samo monotonia. Wstawać, iść do szkoły, lekcje, wracać ze szkoły, odrabianie lekcji, nauka, spać i tak od nowa ^^
Tak jak obiecałam i tak jak jest w tytule dziś pokażę wam sukienkę, którą kupiłam w sobotę na chrzciny :) Miałam do wyboru 3, które naprawdę mi się spodobały. Pierwsza dziwnie się układała, więc zastanawiałam się już tylko nad dwiema, i tu musiałam wybrać tą, która będzie praktyczniejsza. Wybrałm klasyczną czarną, którą założę nieraz :)
Tally Weijl- 59.99 zł
Sukienka ma suwak na przodzie, ramiączka krzyżują się z tyłu oraz dół z tyłu jest dłuższy niż z przodu.

Dobranoc i do jutra :)

20 komentarzy:

  1. Ładna sukienka :)
    Aczkolwiek ja nie noszę sukienek. Nie mam figury!;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ledwo co zwlekłam się z łóżka rano ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. pięęęęęęęęknaaaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja początkowo w ogóle nie lubiłam tatuaży. Potem spodobały mi się takie małe gdzieś na nadgarstku, kostce czy obojczyku itp. Teraz natomiast zaczęły mnie interesować tzw. Rękawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku jaka śliczna ta sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta sukienka :)
    Dzisiejszy dzień był u mnie dzisiaj taki aktywny, że już zdążyłam się przyzwyczaić do szkolnego trybu życia, ech.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Baaaaardzo ladna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukieneczka jest śliczna, na pewno bardzo ładnie w niej wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie cierpię tej szkolnej rutyny, ale staram ją sobie uatrakcyjniać jak mogę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest świetna- idealna na chrzciny i na pewno nie raz są jeszcze założysz!!! Wykorzystasz ją na maksa!!!
    Kochana, nie będę Cię żałować, że musisz wstawać do szkoły- ja mam to samo z pracą...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna ta sukienka <3
    Delikatna i prosta :) idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wybrałaś świetnie, bo śliczna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super cute!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !