Translate

środa, 15 maja 2013

Przygotowania

Hej ;)
Wczoraj nie mogłam napisać, ponieważ do późna siedziałam i robiłam zaproszenia na moje urodziny. Jeszcze trochę czasu jest, ale małe przygotowania takie jak co będzie do jedzenia i jakie będzie jedzenie, co będziemy robiły itp. nie zaszkodzą ;)
Dziś byłam u lekarza z moim nieustannym bólem kręgosłupa ^^ Kazał mi zapisać się na rehalibitację i potem zobaczy czy nie trzeba będzie więcej ćwiczyć i brać jakichś leków.

Moje zaproszenia ;d :
Wczoraj i dziś byłam również na zakupach, by kupić Igorkowi ubranka i inne rzeczy do chrztu. Ciocia nie chciała białych ubranek, tylko coś z jasnym niebieskim, więc tak kupiłam ;)
Do jutra ;)

20 komentarzy:

  1. Nie ma to jak za wcześnie organizować urodziny. Dawno nie byłam na chrzcinach:)

    W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga, do najnowszego posta:

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wybrałabym się na chrzciny :) Bardzo lubię robić własnoręcznie zaproszenia, to świetna zabawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. haah ja nigdy nie robiłam imprezy urodzinowej XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety tylko raz miałam okazję być na chrzcinach ;/
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że moje urodziny są dopiero w styczniu ;p
    Mam nadzieję, że miną Ci te bóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zaproszenia Ci wyszły :) Czytałam poprzedni post i słodkie kociaki masz :)
    http://iimaginative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne,proste zaproszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te zaproszenia.
    Kiedy masz urodziny ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zaproszenia :) to mi przypomina, jak sama robiłam zaproszenia na moją 18. :) widać, że wkładasz w to serce!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny nagłówek :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Szybko zaczęłaś te przygotowania ;d
    Ubranka urocze:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och uwielbiam organizowac urodziny. Fajne, klasyczne zaproszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zaproszenia <3.
    Fajne wydarzenie <3.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fabulous post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie no kocham czytać Twojego bloga *.*

    + życzę miłej zabawy na urodzinach iii przyszłe 100 Lat życzę ; D ♥

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !