Translate

wtorek, 7 maja 2013

Nic konkretnego

Hello !
Ze szkoły wróciłam o 2 godziny wcześniej, bo się zwalniałam, potem ogarniałam dalej pokój po ,,remoncie'', byłam trochę u P, a potem do domu.
Dziś była wywiadówka, niby nic nie przeskrobałam ale stresik zawsze jest, tym razem było ok, bo mama nie poszła ;d
Już nazbierało się pare kartkówek i sprawdzianów ^^ Już koniec z luzem trzeba wziąść się pod koniec za oceny. I trzeba popoprawiać te gorsze ;p

Notka taka jakaś, może jutro bardziej konkretne rzeczy :)

17 komentarzy:

  1. Thank your so much for your sweet comment, i always like to read it :)
    Great post, i really like the color of your t-shirt!!
    Come back and tell me what do you think at;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  2. I plisss. Jest u mnie akcja na blogu. Jeśli chcesz pomóc to wszystko zobaczysz w poście!! http://andziawes.blogspot.com/
    Super bluzka. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka ma świetny kolor, uwielbiam neonowy róż !:)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta neonowa bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna bluzka ;) u mnie też zawsze jest stres ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Grr, ja się też chciałam zwolnić, ale nieee.. :/
    Ładne zdjęcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tshirt masz!:D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ładnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez dziś wróciłam wcześniej Ze szkoły! ;d świetne połączenie bardzo podobają mi sie twoje wlosy

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie tez sezon na poprawianie ocen rozpoczęty haha :D

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !