Translate

wtorek, 28 maja 2013

Prezenty

Od popołudnia źle się czuję, chyba i mnie dorwała choroba. W mojej rodzinie już 2 osoby chore, a teraz i na mnie przeszło ^^Akurat teraz kiedy będzie wolne ? Ale może akurat to nie jest choroba ? Co ja się oszukuję to napewno jakieś przeziębienie lub coś gorszego ;/
Tak zastanawiałam się dzisiaj z mamą na moją przyszłością. Kim będę, do jakiego liceum pójdę i na jaki profil ? Opcji do wyboru mam mnóstwo, teraz tylko wybrać jedną z nich, a to najgorsze i najtrudniejsze.Do rozpatrzenia wiele ciekawych zajęć.
Przechodząc do głównego tematu notki. Bodajżę 2 osoby chciały, żebym pokzała dokładniej moje prezenty, więc o tym dziś będzie. Prezentów od rodziny nie będzie, bo były to pieniądze, więc co tu pokazywać ;)

1. Biała spódniczka w drobne kwiatki z gumką u góry

2. Biała bluzka z czarnym kokardkami z tyłu

3. Luźniejsza bluzka z wizerunkiem Statuy Wolności

4. Miętowa bokserka z 3 kokardkami z przodu

5. Wisiorek w kształcie kostki sześciennej z napisem po każdej stronie ,,LOVE''

Dobranoc ;)

26 komentarzy:

  1. Spódnica jest piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy, wszystkie bym chętnie przygarnęła do siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna spódnica i bluzki *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybór liceum i kierunku jest chyba najtrudniejszy. Najlepiej wybierz coś na czym nie będziesz się nudzić bo Cię interesuje i z czego jesteś dobra :)
    urocza spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ta spódniczka jest prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna spódniczka w kwiatki <3. Kocham takie :D. Śliczne prezenty :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. AMAZING FLORAL SKIRT!

    HAPPY WEDNESDAY
    WWW.LESSISMOREBLOG.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bluzka ze Statuą Wolności jest fajna.:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy ; )
    Co do przyszłości to uwierz, że wybranie liceum to jeszcze nie problem.. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super prezenty :)
    ale masz zgrabne nogi :)
    noo liceum to jeszcze ale studia to dopiero masakra :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza i ostatnia bluzka super, a spódniczka zajebista :)
    Polecam technikum, dlatego, że można mieć już jakiś zawód, byle wybrać taki jaki się lubi, a potem upodobania mogą nam się zmienić i możemy wybrać całkiem coś innego na studiach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super ubrania:)
    zapraszam do mnie i do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale spódniczka cudowna? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Muy bonitas las camisetas!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się spódniczka bardzo podoba ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Luzniejsza bluzka bardzo przypadła mi do gustu;))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne prezenty :) Spódniczka śliczna <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna spódniczka, kokardki<3

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podoba mi sie spodniczka w kwiatki ;)

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Bokserkę z kokardkami mam zamiar zrobić! :)
    A tak to wszystko mi się podoba!
    Btw: ja mam taki styl: sportowy/luźny i dlatego, stawiam na wygodę i luz :>

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !