Translate

niedziela, 19 maja 2013

Chrzciny ;)

Hejka !
Od rana było wielkie szykowanie. Ola mnie czesała, a Karina malowała ;) Bałam się, że przyjadę za późno i wszystko było robione w pośpiechu. W kościele wielka trema, ale jak było już po wszystkim zrobiło mi się lżej ;) W domu u cioci małe przyjęcie. Długo nie siedziałam, ale było naprawdę fajnie, myślałam, że będzie gorzej ;d
Kilka zdjęć :) :
Igorek ♥
Jak wróciłam do domu poszłam do Kariny na basen ;) Czułam się jak w wakacje ♥
Jutro pojawi się outfit, czyli przybliżenie dzisiejszego stroju ;)

Do jutro ;)

24 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia ;))
    I dzidziuś słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia ;)
    Ale ładny chłopczyk !

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zdjecia, slodki igorek :) Nie moge sie doczekac jtrzejszego outfitu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. SLodki maluch ! :)

    LAdnie ubrana bylas

    OdpowiedzUsuń
  5. a to ja dzisiaj na komunii byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękną fryzurę miałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądałaś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ... i pogoda dopisała :)

    dzidziuś uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajna dzidzia <3.
    Ślicznie wyglądałaś :D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajny dzidzior :) u mnie póki co żadne chrzciny się nie zapowiadają ale z chęcią bym się na jakieś wybrała
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ej sry a ty miałaś bierzmowanie już ? o.O

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetną mieliście pogodę :)
    Bobas *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny ten Igorek <3
    Masz świetnego bloga :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. bez bierzmowania można być chrzestną?

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !