Translate

poniedziałek, 27 maja 2013

W zimowej czapce ;p

Na początek dziękuję za życzenia, choć oficjalne urodziny 31 ;*
Za oknem leje ^^ Co to ma być, bo na majowa pogoda nie jest ;/ Dobrze, że do szkoły już tylko 2 dni, oby na wolne było ciepło i bez deszczu.
Dziś pierwsza rehalibitacja, było fajnie, położyłam się i leżałam, a do pleców miałam przyłożone jakieś takie coś. Nazwało się prądami, dziwne uczucie, takie mrownienie ;d
Dzisiejsze zdjęcie, które zrobiła Dominika, jak wracałyśmy do domu. W zimowej czapce Kuby ;p
Jutro pokażę szczegółowo prezenty, ponieważ parę osób mnie o to prosiło ;)
Trzymajcie sie ;*

10 komentarzy:

  1. Musi być ciepło. :D Bo już mam dość deszczu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, zimowa czapka wiosną zawsze spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pogoda beznadziejna, ale za to zdjęcie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, pogoda mogłaby się polepszyć. Szczególnie na te wolne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O widzę że u cb taka sama pogoda jak i u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście się już troszkę przejaśniło, ale słyszałam, że to tylko zdradliwe rozpogodzenie... a szkoda :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję Kochana :)) ślicznie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  8. masz śliczne włosy *.*
    fajne zdjęcie ;d

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !