Translate

piątek, 10 maja 2013

Obsypana książkami ^^

Nie pisałam przez 2 dni, ale jakoś ani nie miałam czasu, ani chęci, a wczoraj dodatkowo musiałam się uczyć do poprawy kartkówki z historii i z chemii ^^ Z historii napisałam o wiele lepiej, bo wszystko dobrze, a z chemii.... jak z chemii, coś napisałam, ale byle co, bo i tak tego nie rozumiem ;p
Dziś miałam opiekować się córeczką cioci. Uwielbiam ją ! :) Małe dzieci to takie słodziaki ♥
Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu uda mi się znaleźć czas, choć wątpię, ponieważ czekają mnie 3 sprawdziany i pani z geografii pyta. Założę się, że na 100 % zapyta mnie w poniedziałek ;/ Czyli będę siedziała w cieplutki weekend obsypana książkami ^^
Czyli czeka mnie solidna nauka do końca maja, potem już będzie lżej :)

Dobranoc :)

17 komentarzy:

  1. you are invited to follow my blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam małych dzieci nie lubię i nie wiem co jest w nich słodkiego oO
    Powodzenia w nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to powodzenia w nauce! Nam już o dziwo nauczyciele odpuszczają powoli :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi się podobają twoje włosy <3
    + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Też muszę się uczyć;] Sesja zbliża się dużymi krokami;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna jesteś < 3

    Pozdrawiam :P
    + Zapraszam do mnie :
    http://loveinmyworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam tak dużo nauki : c aż się wytrzymać nie da : c
    POZDRAWIAM ♥.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie zazdroszczę weekendu w książkach, ja mam w planach lenistwo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna jesteś :) powodzenia w nauce :)
    zapraszam:) aloleek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja myślę, że takie osoby, po prostu chcą pokazać jakie to są one fajne. Kto to nie one. Może mają niskie poczucie własnej wartości, a takie obrażanie innych podwyższa ich samoocenę? Nie wiem, po prostu nie wiem, dlaczego one postępują w ten sposób i uważam, że chociaż bardzo bym chciała się dowiedzieć, nigdy się to nie stanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. A co masz na chemii? :) Może potrzebujesz materiałów? :) Ja studiuję chemię, mogę coś podrzucić jak chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za chęć pomocy, ale katrkówka już napisana, a do sprawdzianu poproszę koleżankę, żeby mi troszkę pomogła :)

      Usuń
  12. I hated chemistry too! :P
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  13. Małe dzieci są zawsze słodkie <3.

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !