Translate

piątek, 24 lutego 2012

Piątek...nareszcie.;)

No to mamy piątek.;d Ogl w szkole spk. Oprócz w-f. Matko..masakra. Moja koleżanka nie mogła oddychać a wszystko przez tego S. Oj...Jestem zła. Ale to nie koniec, on specjalnie rzucił w nią tą piłką, więc teraz my mu pokarzemy.... damski bokser....
Oj...dobra. W poniedziałek mu wszystko wyjaśnimy co i jak. No nie dziewczyny.???
Byłam na drodze krzyżowe.;c Rany.... jeszcze ksiądz chciał rozdawać obrazki po mszy, więc z Kamilą poszłyśmy do zachrysti i ksiądz pozwolił nam rozdawać obrazki po drodze krzyżowej.;d Wolałam rozdawać 5 minut niż siedzieć w tym zimnym kościele na mszy. Już na dworze cieplej.
Dodam reszte zdjęć bo wczoraj nie mogłam;
A to dziewczynkaa.;d ♥♥♥
No i znowu dodałam jedno zdjęcie i coś mi wyskakuje.;c Szkoda....;//
Dobranoc.;)

1 komentarz:

  1. Może zamiast go wyzywać nauczysz się poprawnej ortografii ! "pokarzemy " ? Przez "ż" ! A to ,że twoje koleżanka dostała ! wielki nieba korona jej z głowy nie spadnie wiesz ?

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !