Translate

środa, 29 lutego 2012

Dzisiaj.

No hej.:) Jak wam miną dzisiejszy dzień.?? Mi tak sb. Miałam dzisiaj 5 lekcji. Do domu wróciłam z ciocią, bo zostawiła u nas Wiktorię na cały dzień.;// Lubię ją w końcu to moja siostra, ale mam tyle kartkówek a ona cały czas potrzebuje pomocy jak gra na kompie.
W szkole było fajnie miało być 5 kartkówek a nie było żadnej.;dd To dla mnie lepiej. Ale jutro z chemi mamy i to nawet 2. I jeszcze fizyka, mam nadzieje że nie bd nam robiła kartkówki.? Idę jeszcze przeczytam jakąś ksiązkę i pójdę spać. Jutro do szkoły. Ale pocieszające jest to że już za 1 dzień piątek. A i mamy już jutro marzec, coraz bliżej do wakacji.;DDDD Nie moge się już doczekać.;p
Z moimi kochanymi ciapuszkami.;d ♥
No to pewnie napiszę jutro.;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !