Translate

wtorek, 21 lutego 2012

Ostatki.;dd

No i po dyskotece.;dd Moja mama była opiekunem.;d Jestem wykończona. Bolą mnie nogi nie tylko z tańczenia ale taż z tego że mnie deptali, a raczej deptał.;p Ale ogl było fajnie. Jest pare zdjęć ale musze je sb zgrać.
Jutro na sanki ze szkoły. Nie wiem gdzie, ale mają być jakieś igrzyska. Hahaaa...a ja na sankach.;dd Na szczęście nie jade sama. Jedzie ze mną Sandra i Roksana. Ale Sandra na narty. Jeszcze pare osób z podstawówki i z gimnazjum.;). Nie wiem jak jutro wstanę. Mamy na 8.30. .;/
No to ja już nic nie dodaje żadnych zdjęc i piosenek. Ide do swojego łóżeczka odpocząć. I coś przeczytać xdd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !