Translate

poniedziałek, 6 lutego 2012

Nieobecny tydzień.;d

Heej.;p Nie było mnie calutki tydzień. Dlaczego.?? Jak ferie to i nocowania. Tak cały tydzień albo ja gdzieś albo ktoś u mnie xd. To tak ;
- Poniedziałek-o ile się nie myle to nocowałam u Oli.;*  Nie pamiętam jak było.
- Wtorek-  nocowanie z Kariną i Olą u cioci.  Malowanie się. Nawet naszą 7 letnią siostrę malowałyśmy. Hahaaa...Wtedy byłysmy kosmetyczkami.;pp Ale  fajnie było.;b
- Sroda- nocowanie u mnie. Ola z Wiktorią.
- Czwartek-nocowanie z Wiktorią u Oli.;) Jak Wiktoria już zasnęła przychodzi Patryk że fajny film znalazł..no to poszłyśmy z Olą go olg. Ogl. ''Piątek 13''. Fajny film. Ale koniec najlepszy siedzimy wszyscy na kanapie blosko biurka bo to już tylko jezioro pokazują i wyskakuje z jeziora zakrwawione dziecko. Jej..a my do tyłu. Patryk w ketchupie. Hahaa.. Ja prawie się wodą zalałam.;p
- Piątek- znowu Ola z Wkią u mnie. Połamane łóżko bo Wika skakała, zbita szklanka (znowu Wiktoria), zaraz co ona tam jeszcze zrobiła...ojj dużo.;p
- Sobota- już sama ja u Oli. Ogl ''Sala samobójców'', i ''W rytm miłości''. Było fajnie bo byłyśmy same w domu...tzn. jej rodzice byli ale nie było jej braci więc było fajnie. Nikt kompa nie zabierał.
- Niedziela- juz sama w domu.;d Cieszyłam się bo byłam nie wyspana. Ale i tak przyszli goście i siedzieli do pózna więc nie pisałam wczoraj notki bo już nie chciało mi się.;dd
Okeej. Rozpisałam się więc teraz zamęcze was zdjęciami xd
No to chyba tyle. Było ich więcej ale reszty nie bd dodawała.;p Dzisiaj chyba nie napisze. . . a może...?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !