Translate

poniedziałek, 20 lutego 2012

48 post.;DD .....

....niedługo 50.! No to nie było mnie przez dłuższy czas, ale poprostu nie chciało mi się pisać i nic się nie działo. Tzn. w szkole dzieje się dużo. Z dziewczynami zawsze coś jest. Niedługo wycieczka, no 16 czerwca.. ale...;p
Jedziemy wszystkie; ja, Sandra, Roksana, Paulina i Kladzia. Oprócz Karoliny.;// Szkoda.;c
Jutro dyskoteka. W co się ubiorę.??? Sama nw. Jeszcze się zobaczy.
Okeej. Nie zanudzam. Jutro dodam notke i może pokarze wam moje pieski. Jeju co ja z nimi zrobię.?? No bo przeciez nie zostawię.
No to dobranoc.;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !