Translate

środa, 29 lutego 2012

Do Tej Lo.Lo. Co boi się podejść do mnie na przerwie, więc pisze na blogu.

Słuchaj ty chyba nie wiesz ile to 120 cm. No nie.?? A bande głupich przyjaciółek to masz ty. A ty co się czepiasz mojej ortografi.??? Jeju...kujonka się znalazła. A ty przyjdz pogadać ze mną na przerwie i powiedz co masz do mnie a nie kryjesz się za swoim blogie. I co ty ode mnie chcesz. Co ci da że bd pisała komentarze u mnie na blogu.???? No co.?? Myślisz że mnie to rusza.?? Jak nie chcesz gadać to spk. ale przynajmniej napisz czemu piszesz te komentarze. Bo co ja mam PRAWDZIWE przyjaciółki .?? A ty nie.??

4 komentarze:

  1. Po raz nie wiem który piszę ,że nie wiesz kim jetem a wyobrażasz mnie sobie w najgorszym położeniu. Tak robi tylko dziecko które myśli ,że napisze bardziej no nie wiem poruszając to jest takie super ! Na moim blogu zobaczysz moje fotki to będzie wiedzieć kim jestem ( mama taką nadzieję ) I może zrozumiesz swój błąd bo gówniarą i to w dodatku brzydka jesteś ty Szewczuk !A to zdjęcie z pluszakami jest żałosne jakbyś chciała pokazać ,że stać Cię na dwa misie -.- A ubierasz się w SH ! No normalnie paranoja kto normalny się tam ubiera i pisze o tym na blogu !? No kto ?!
    lollowo.blogspot.com > mój blog !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oceniasz ludzi po metce jaką mają na sobie ?

      Usuń
    2. Skąd ty możesz wiedzieć gdzie ona je kupiła. ?
      Wymyśla sb dziecko . -.-

      Usuń
    3. radzę ogarnąć i ścisnąć duupe.; ) ubiera sie gdzie chce , jak jej to odpowiada to ty nie masz nic do gadania , jej sprawa w końcu , nie ? życzę miłego dnia : ) : **

      Usuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !