Translate

piątek, 10 lutego 2012

Lodowisko..♥

Heej.;p No to na lodowisku..super !. Dużo ludzi było, ale i tak super.;d Nie jezdziłyśmy całą godzine tylko jakieś 45 min. Jużnam sie nie chciało wolałysmy iść na pizze. Poszłyśmy do Verony. Hahaa..chłopaki z lodowiska i pizzeri.;p Karina z Olą wiedza o co chodzi xdd.
W domu byłam o 15.00. No a w domu tz pizza, pózmiej poszłam do Oli a u Oli tz pizza, ....to był jakiś pizzowy dzień. Kiedyś myślałam że mogłabym jeść i jeść pizze, ale po tym Herkulesie...to już nie.
A dzisiaj to byłam u Dominiki po zeszyty...rany.. ! to już piątek. Ja w to nie wierze......w poniedziałek do szkoły.! .;c JejQ....;/  Dlaczego jaa...nie moge mieć jeszcze ferii.??? Jeszcze w poniedziałek mamy kartkówka z znglika.;/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !