Translate

środa, 22 lutego 2012

50.;!! ;dd

No i jest 50 post.;dd  Obserwarorów 9. Ale mi tam nie zależy... Ja ten blog prowadzę dla siebie. Żeby tu się wypisać, wyrzucić z siebie wszystko co mi leży.....Ale pisząc że '' ja ten blog prowadzę dla siebie '', nie obrażajcie się czy coś. A odwiedziło  go 668  (chyba). .;p.
A teraz napisze co się dzisiaj działo.;
No to byłam w tej Jacni. W autokarze było fajnie bo ciepło no i sb pogadałyśmy wszystkie, bo pózniej to Sandra z Sandrą na narty, a ja szukałam Klaudi, Roksany, Oli i Sylwi i Karoliny. Ale znalam je i zjeżdżałyśmy na sankach.;dd Było fajnie. ♥♥ Ja tam chce jeszcze raz. Tyle że w czwartek kiedy mam fizyke, matme, chemie i pod rząd.;) I jeszcze ci chłopcy co rzucali w nas śnieżkami bo my się im podobamy.;d Jeju...ale takie wieśniaki w kombinezonach. !
Pa.;dd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !