Translate

niedziela, 3 czerwca 2012

Ze wczorajszego dnia.

No obiecałam, że napiszę wam jak było w galerii. No to było super. Ogl fajne i miłe były panie które tam pracowały. Ludzi dużo nie było ale rozdałam ponad 80 ulotek, 3 koszyki cukierków i wszystkie balony. Widziałam kilku znajomych nawet widziałam tych których rok temu widziałam. Nawet chłopaki co mieli jakieś 17 lat brali baloniki i to różowe. Po 3 godzinach postanowiłyśmy z O że już wracamy, bo strasznie nas nogi bolały. O 18 byłyśmy już w domu, bo na przystanku jeszcze dzieliłyśmy się kolczykam bo w pódełku było 5 par, no to jakoś trzeba było po równo.
3 pilniczki, kolczyki, próbka perfum, kalendarz, zakładka i jeszcze krem do twarzy na dzień, ale nie wiem gdzie go zapodziałam. Ale szkoda, że nie dostałam tego mojego lakierku.;(
Kolczykami podzieliłyśmy się tak, żę wyszło po 2 pary i pół. No a ten 1 kolczyk bd jak zrobię sb 2 dziurkę. Namawiam mamę już od ponad roku a ona albo zapomina albo nie ma czasu.;/

Miłego wieczorku.;)) U mnie na zewnątrz przyjemnie więc chyba pójdę się przejść.;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !